Návšteva "ženícha" v Nemecku

23.03.2011 20:57

Prišiel deň "D" a tak sme si urobili z Ardinkou výlet do Nemecka mesta Erkelenz vzdialeného 1100km od nášho domova, za krásnym ženíchom Chadom-Ch.Hero Chad Lamleh von Kamal-a-Shila.

Chad má milú, priateľskú povahu a jeho krásne priateľské privítanie ma veľmi potešilo:)

Ardinke sa spočiatku Chad nepáčil, ale po dlhšiom prehováraní sa nechala obmäkčiť a krytie sa podarilo:)

15.03. 2011 Ardinka bola na ultrazvuku a teším sa veľmi, pretože sa nám podarila dlhá cesta za krásnymi šteniatkami a Ardinka je v tom:) A v polovici apríla očakávam narodenie šteniatok zo spojenia Ch.KHYI-MI ARDIN LAMLEH + CH.HERO CHAD LAMLEH VON KAMAL-A-SHILA:)

Ak sa Vám páči moja Ardinka a máte zaujem o šteniatko možete ma kontaktovať telefonicky 0904/545 500 alebo emailom na ardinka@gmail.com.

 

Come the day "D" and so we made ​​the trip to Germany Ardin town of Erkelenz 1100 km distant from our home, a beautiful groom Chad-Chad Ch.Hero Lamleh von Kamal-a-Shila. Chad has a nice, friendly nature and his lovely friendly welcome me very happy:)

Ardin Chad did not like initially, but after longer be cajoled and let soften coverage managed:)

15.03.2011 Ardin was to ultrasound and look forward very much because we have succeeded long way to go for beautiful puppies and Ardin is that:) And in mid-April, I expect the birth of the puppies from the combination of MI-Ch.KHYI Ardin Lamleh + CH.HERO Lamleh CHAD VON-KAMAL A-Shila:)

If you like my Ardinka and you are interested in a puppy can contact me by phone 00421904/545 500 or by email at ardinka@gmail.com.